Pokud jste si někdy našli například ubytování přes Booking, nebo nějakou techniku, jistě vám již přišel alespoň jednou email žádající hodnocení produktu či pobytu. Sami si je jistě hledáte, pokud si něco chcete pořídit. Proč byste tedy sami ignorovali prosbu o recenzi, když je vy sami potřebujete?
Pokud si myslíte, že daná věc či ubytování již má recenzí dost, pletete se. Některé nemusí být 100% perfektní a je třeba je aktualizovat. I během měsíce se něco může změnit. Pro příklad si představte ubytování, kde lidé v několika případech napíší, že mají zatuchlé ručníky, nebo že je slyšet hluk ze silnice. Během týdne může být vše jinak, pokud dostanete ručníky, které jsou čisté a voňavé, ostatní uživatelé budou vědět, že se s tím majitel snaží něco dělat. A jestliže je hluk ze silnice téměř neslyšitelný, také to napište. Existují lidé, kteří jsou na to citlivější, ale v normálním případě by se neměli něčeho takového děsit.
Také je podstatné aktualizovat právě z toho důvodu, aby v jiném případě byli ostatní připravení. Opět mohou být příkladem zatuchlé ručníky, nebo absence některých potřeb. Pokud mají v nabídce sprchový gel, naopak byste i takovou drobnost měli dopsat. Těm, kteří se nechtějí tahat s těžkým kufrem, odlehčíte. Stejně tak autobusové spoje, nebo možnost levnější dopravy. Jde pouze o to nebýt sobecký a pomoci ostatním, přestože vy jste na to například museli přijít sami.
U produktů sdílejte i nějaké problémy, jelikož se s tím může setkat více lidí. Mohlo by to i spotřebitele donutit začít něco s daným problémem dělat, nebo naopak k tomu dodáte řešení a vy sami tím pomůžete.
Sepsání hodnocení i s dodatky trvá maximálně 5 minut, ale spíše méně. Jen tak se může firma rozvíjet a vylepšovat své služby. Proto emaily hned nepřesouvejte do koše a zkuste si vyčlenit pár minut, které mohou mít do budoucna viditelné ohlasy.